Inredningspalette

Äntligen tog jag mig tid till att införskaffa lite inspiration inför ett nytt inredningsuppdrag. Det är lätt att man fastnar framför datorn och beställer det man redan känner till. så jag tog cykeln in till city och hade två härliga timmar med massa bra input.
Den kommande visningslägenheten ska få en skandinavisk stil men jag ska försöka få projektet att vilja ha den lite mustigare då jag i samma område tidigare gjort två lägenheter i den stilen. Jag kommer att föreslå lite mer bruna, beiga och grågröna toner. Och en skvätt bourgogne. Trodde aldrig att jag skulle fastna för en rökfärgad spegel men Otto från Asplund är inte som andra speglarna. Gillar hyllan som sitter mitt i spegeln och ger den flera användningsområden. Min stadstur blev så givande som jag hade hoppats.

Vinnaren av förra veckans tävling är utsedd, gratulerar Hanna Nilsson! Skicka din adress till oss så kommer den på posten.


Shopstops | Garbo | Asplunds | Nordiska Galleriet | Plan 1 | Snickarbacken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar