Höstkänslor








Jag tillhör dem som verkligen gillar hösten. Årstider för är mig är som att vända blad och få en nystart. Så nu lägger jag sommaren bakom mig och välkomnar hösten. Jag älskar mörka väggar, de skapar en värme som inte vita rum kan åstadkomma.
Vipps nya showroom i New York inspirerar. Modigt att våga både mörka väggar och mörkt kök. Homestories är för mig en ny bekantskap, tacktips A Merry mishap. Wow vilken affär och vilken inredning. Måste dit när jag har vägarna förbi...
En regnjacka gör den här årstiden så mycket roligare. Svenska Sutterheim gör traditionella regnjackor i en superb färgskala. Löven blir säkert lättare att kratta med Joseph Bentleys lövräfsa bara för att den är så snygg. Jag är helt såld på keramik, som den här kraftiga franska servicen från Celeste Tableware men också det skira benporslinet. Kan inte få för mycket av skålar och muggar.

Äntligen finns det tid för höstmys.


2 kommentarer:

  1. Men, det är nästan kusligt. Min höstmoodbard ser nästan exakt likadan ut.... :) Great minds bästa Marie!

    SvaraRadera