Moodboard | Strandviskflyglar





Jag har haft ett drömuppdrag som avslutades igår. En gammal tegelvilla från förra seklet skulle inredas för att användas som visningslokal för projektet Strandviks flyglar. I den stora parken vid Gustavsbergs hamn, mitt emot porslinsfabriken ska gamla hus och nya flerbostadshus växa ihop. Det är en ljuvlig plats och det har varit så kul att få jobba i den vackra miljön i ett gammalt hus fullt av charmiga detaljer.
Jag ville att min inredning skulle bli ett vilsamt möte mellan det nya och gamla. Att det skulle kännas nästan lite avskalat så att naturen utanför blev en viktig detalj inne. Väggfärgerna blev precis så lugna som jag önskade och de få möbler som finns är runda och mjuka. Kontraster men med mjuka övergångar. Här skulle jag vilja flytta in.


8 kommentarer:

  1. Jeg elsker det lyse treet som ble brukt til møblene. Utrolig fint i kombinasjon med hvit eller grå på veggen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Det gör jag också:-). Kul att du gillar.

      Radera

  2. thanks for sharing great blog article thanks again

    SvaraRadera
  3. The article has truly piqued my interest.

    SvaraRadera
  4. I was just stuck with the content of the post.

    SvaraRadera
  5. From the tons of comments on your articles, Thank you.

    SvaraRadera
  6. If you are thinking of buying a new car? Visit today!

    SvaraRadera