Arbete pågår | Kvarnholmen






En lång vecka avslutas med några bilder från ett av Stockholms vackraste läge, Kvarnholmen. Här har jag jobbat de senaste dagarna och det har varit svårt att inte bara sättas sig ned och njuta av utsikten över Saltsjön och Djurgården. Magiskt vackert och ack så distraherande när man har ett jobb att utföra. Den här pärlan är en etagelägenhet med fönster från golv till tak och min tanke har varit att hålla tillbaka inredningen och låta utsikten dominera.
Soffan är ett arv från en tidigare visningslägenhet och jag har aldrig inrett med en blå soffa så det var en utmaning för mig som har grått som favoritfärg. Gissa om jag blev glad för alla grå detaljer i fönster och trappa. Det var svårt att lämna det här kvarteret för att ta helg, jag hade väldigt gärna stannat kvar och hängt här hela helgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar