Vår i luften





Vilka härliga bilder Pella har skapat för inredningstidningen Rum hemma. Min vårtermometer gick i topp. Så skirt och ljuvligt och älskar den få mörka detaljerna. Pellas styling är fantastisk. Tack för den energiboosten. Mer bilder hittar på här.

En annan boost fick jag i söndags när jag hade nöjet att få deltaga på Trendensers Influencersmeetup2017. Så många bra anförande och massa härliga bloggare och instagrammare på en och samma plats. Ett grymt bra arrangemang och jag är djupt imponerad av vilket jobb Frida och hennes team har lagt ner. Tack för många nya kunskaper och det var så roligt att träffa alla dessa inspiratörer.

Just nu i mitt huvud inför nästa inredningsuppdrag snurrar detaljer som dessa omkring. Hade jag hittat en bild på en snygg skulptur hade den också fått vara med. Tror jag har fått vårkänslor, allt jag drömmer om är vitt och beige. Får se vad detta landar.




Styling bild 1-4 Pella Hedeby 
Fotograf Sara Medina Lind


2 kommentarer:

  1. Fina toner <3

    Söndagen var himla fin, konstig känsla bara att vara i ett rum med massor av människor som man antagligen tittar in hos titt som tätt men ändå inte ha en aning om vem som är vem... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emma! Var du också där? Det hade varit roligt att ses men som du skriver man känner nästan bara igen dem man känner sen innan. Nästa gång kanske det får bli klassiska namnskyltar:-)

      Radera