Grafiskt hem







Vi inspireras av den grafiskt strama inredningen hemma hos Therese Sennerholt i det fina radhuset i Gustavsberg.
Snittblommor och gröna växter tillsammans med närheten till den omgivande naturen bidrar till att göra intrycket mjukt och harmoniskt.

En basinredning i vitt, svart och grått går aldrig ur tiden. Köket känns lika aktuellt idag som när huset färdigställdes av JM 2005.

Idag släpper Therese som arbetar som art director och grafisk formgivare sin nya kollektion av grafiska printar. Passa på att vinna en av våra favoriter här!


För att delta i utlottningen av printen CHANGE IS GOOD i storlek 40x30 cm behöver du bara gå in och lämna en kommentar i kommentarsfältet nedan!


Tävlingen pågår fram till och med 29/6. Lycka till!



Interiörbilder: Hemnet
Grafiska printar: Therese Sennerholt, styling Lotta Agaton, foto Henrik Bonnevier

35 kommentarer:

  1. Snyggt, grafiskt och kreativt. Fint som snus på mina väggar.

    SvaraRadera
  2. Parshin Saadatirad15 juni 2012 kl. 15:04

    I need a change on my walls!!

    SvaraRadera
  3. Hej, ojdå. Det var inte en illa tävling. :) Jag deltar!
    Change is really good, liten som en positiv dominoeffekt bara man får början...:) Jättefin print!

    Skön helg till er!

    SvaraRadera
  4. Härligt - precis "spot on" ..

    SvaraRadera
  5. Vinner gärna en tavla :)

    SvaraRadera
  6. Beautiful words in black and white! Thanks for the chance.
    ana

    SvaraRadera
  7. Yeahhhhh I am a huge fan of Theresa since the first collection and the styling of Lotta Ageton is always breathtaking Change is good! all suits me as I made some huge changes to my life in the past years ;) It brought me to blogging and yeah..change is good. I would love to win and I think it will look great in my home ;)
    Thanks for the chance!
    Desiree

    SvaraRadera
  8. Är gärna med och tävlar om en tavla
    ubhagglund@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. En ny favorit- Välkommen hem till mig!!
    Josephine
    josephine.formoso@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hur snyggt som helst med dessa kontrast-"prints" på väggarna. Good is change, especially on the wall.

    SvaraRadera
  11. Påbörjar en helt ny bana i höst, lite rädd men mycket glad. Intalar mig som ett mantra att Change is good! Vore fantastiskt att ha det svart på vitt på väggen så att säga..!
    Hoppas hoppas!

    SvaraRadera
  12. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  13. åh, snaaajs! jag är med :) gillar er på facebook också sen innan, där jag hittade tävlingen.

    SvaraRadera
  14. kanske ska säga mitt namn, haha. Nathalié teodorson :).

    SvaraRadera
  15. Svar
    1. acke-karlsson@hotmail.com

      Radera
  16. hej
    vill jätte gärna vara med och tävla
    hoppas på tur gillat o delat på fb
    Titti

    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Camilla Thåström28 juni 2012 kl. 13:01

    trevligt , är gärna med och tävlar ,
    gillar och delat på min fb sida
    Camilla Thåström

    SvaraRadera
  18. Good shit! :)

    Drick Espresso - God bless U! /LennarRrt "MrZ" Olausson

    SvaraRadera
  19. Jag vill oxå vara med!Gillar med stort G! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. GRATTIS YLVA! Du vinner Therese Sennerholts print Change is good! Meddela oss dina kontaktuppgifter så skickar vi printen. Glad sommar!

      Radera
  20. Hej!
    Tänkvärt! Behöver ibland påminnas om det...
    Gillar och har delat på fb..

    SvaraRadera
  21. Mathias är precis fyllda 28, han har flyttat in i sitt första 'egna' hem efter 2år på vift och 5år i studentlägenhet. Han har inrett den fina lägenheten på nästan tre studentrum med sina möbler ifrån studietiden. Antagligen gillar han öppna ytor eller så är han i uppbyggnadsfasen..

    SvaraRadera
  22. Jag vill väldigt gärna vara med och pröva lyckan :-)!

    Anette

    SvaraRadera
  23. Oj, det här höll jag helt på att missa. Sista sekunden, puh! Jag är väldigt gärna med i utlottningen. Nu kan man tala om förändring när skolan är slut. Jag har pluggat nästa hela mitt liv så vad som komma skall ser jag fram emot med spänning, ångest och förväntan. Men, change is good, right?

    Allt gott!

    /Maria

    SvaraRadera
  24. Så snygg!!! Och sann.. Man glömmer ibland, eller blir för feg. Det är bra att påminna sig ofta. Vill gärna vinna en sån!

    //Helena

    SvaraRadera
  25. Be Brave! Today I will enjoy the beautiful things in life. Change is good. I am fab so what?! Yes yes yes. =)

    Yes, I would thankfully recieve one of these beautiful pieces! Love the quotes! Very thoughtful and good reminders! Happines is here to stay!

    /Jeanette W

    SvaraRadera
  26. Så snyggt! Ett citat som man bör se och tänka på varje dag! :)

    xxAmanda

    SvaraRadera